mittlivsomblivandestylist

hammarby igen.

Publicerad 2012-01-06 19:25:28 i Allmänt

Nu ligger jag här i hammarby igen medans Emil spelar.
DÄRFÖR har jag RÄTT att äta chips..
Saknar fucking Therese som underhåller mig rätt lagom bra när emil antingen sover, spelar eller drygar!

Jag ska nog fan aldrig mer försöka göra ngt på datan som gör mig fett koncentrerad samtidigt som jag äter chips..
Kan ju säga att jag inte tänkte på att jag åt, förän jag mådde illa.. usch..
Nu ska jag be Emil om coca-colan om jag kan gå hans uppmärksamhet ;)

//jjenniferjj 

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-06 20:17:07

jadu , en halv arg mig är aldrig fel, right ;) ? klart att jag kan underhålla dig, min bror är störd som sitter vid datorn :ooo !

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela