mittlivsomblivandestylist

godmorgon vid 16.30?

Publicerad 2012-01-28 16:35:07 i Allmänt

Nu är jag vaken, & har sovit hur mycket som helst. Jag måste verkligen vända på dygnet. Idag blir det att somna tidigt, eller vara vaken hela natten & dygna. hmm.. Vi får se vilket av det som blir "vinnaren". Låg uppe vid 4 i morse, efter jag hade pratat med Emil, & läste. När man väl börjat så går det inte sluta... Men jag la ifrån mig boken tillslut & somnade. Nu är jag trött på detta. Jag kommer ta ett ordentligt snack med dig. Vi kan inte hålla på såhär. Det går bara inte. Jag kan iaf inte det. Sen är det upp till dig hur du vill göra. Men detta, det klarar jag inte av längre. im out, peace! //jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela