mittlivsomblivandestylist

fucking sova kanske.

Publicerad 2012-01-03 01:06:19 i Allmänt

Emil & Simon spelar ju, förvånad? Inte ett skit.
Vad gör jag?
Jo jag sitter och glor! KUL LIV!

Nu ska jag gå och kissa, sen ska jag fucking jävla fan sova balle röv!
Fattar inte hur det kan va så jävla svårt att gå ifrån en dator.
Enda gången dom går ifrån det är för att röka, pissa eller för att dom snart deckar.

Men fuck dom, jag ska fucking sova iaf, trött på allt jävla spelande nu. shit.
Ha det bra, jag kanske inte kan sova isf bloggar jag sen, men annars bloggar jag senare!
:@

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-03 01:26:51

Ni kommer väl hit i morgon hoppas ja :D vi måste boka bion snart så vi kan få platser :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela