mittlivsomblivandestylist

förlåt för att jag inte bloggade igår!

Publicerad 2012-01-11 16:29:55 i Allmänt

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår, men jag somnade direkt när jag kom hem.
& när jag vaknade mitt i natten så kände jag inte för att sätta mig & blogga :/
Men nu så ska jag skärpa mig & ta tag i mitt bloggande! :)

Idag var jag i skolan, & jag va på alla lektioner, vilket är riktigt bra för att vara jag! ;)
Vi hade, Engelska, Historia, idrott, svenska & matte.
Jag var inte med på idrotten dock, men jag va ute & "gick" (till matsalen & åt och tillbaka hihi!)

Annars har det varit rätt lugnt, & direkt efter skolan åkte jag hem.
Man blir så trött efter skolan när man varit på lov! :o
Är det bara jag, eller blir ni oxå trötta? :o

Men hursomhellst, nu ska jag kolla på några CHUCK-avsnitt & äta popcorn! :)
HIHI, men jag bloggar senare! 
& glöm inte att slänga in en kommentar så är ni gulliga! :')

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela