mittlivsomblivandestylist

Emil & Simon ♥

Publicerad 2012-01-02 04:11:42 i Allmänt

jjenniferjj♥

Här sitter jag 04.15 & har tråkigt, medan Emil spelar HoN & Simon läser min blogg haha :)
Innan spelade Simon Portal, men inte längre :)

Jag är inte säker men jag tror att alla ska dygna, så kommer nog blogga ett tag :)
Jag har ju inte mkt mer att göra precis,
funderar på att ladda ner en film och kolla på,
Något förslag? :)

På onsdag ska jag som sagt på bio,
det är ngt jag ser fram emot!
Det finns inget mysigare än att gå på bio! :)

Btw, vad tycker ni om min nya header? :)
& min nya design? :)
Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker,
vad jag ska göra för att den ska bli snyggare & enklare :)
Kan va kul med lite kritik :)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-02 15:38:03

den äger, designen äger också !!

fast jag stör mig på att det är orange här när man kommenterar och lite på menyn på sidan, hahah :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela