mittlivsomblivandestylist

dygnat & i morgon är det skola!

Publicerad 2012-01-09 06:48:18 i Allmänt

Jag har dygnat inatt & haft det helt azum!
I morgon är det skola & halv 1 idag så sätter jag mig på tåget hem. *suck*!
Jag vill verkligen inte hem, men vad ska jag göra? :o

Jag har suttit uppe hela natten & kollat på film, spelat monopol, cluedo eller ngt, och kollat på bebis bilder på Emil, & rökt, med Therese & Christian medans Emil sov :)
Men jag har haft jätte kul! shit, Therese & Christian är verkligen jätte roliga människor,
som är fett värt att umgås med! :)
& Emil, han va förjävla söt när han va liten!

Men nu ska jag & Emil duscha, men jag bloggar senare!
Ska försöka se om jag kan blogga ngt på tåget, men det finns inget kontaktuttag på x2000 tror jag :o
& dessutom vet jag inte om jag kommer ha ngt internet,
Men jag försöker blogga innan jag åker :)
Puss!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela