mittlivsomblivandestylist

back on track!

Publicerad 2012-01-17 19:01:48 i Allmänt

Jag har haft en "bloggpaus", det har varit så jävla mkt nu så.. jag har inte orkat lägga ngn tid på att blogga... Det har varit mycket hemma, somnat tidigt efter skolan, för att man är trött osv..
Men nu är jag back on track igen & ska blogga mer än någonsin! (kanske inte men men..)

Japp, jag kan ju börja säga att min helg va helt lugn.. Jag gjorde i stort sätt ingenting.. Jag satt inne, i mitt rum på min säng & kollade på chuck hela helgen.. Hade lite mys med ansiktsmask & drack lite cider.. Mer än så vare nog inte.
Men i söndags så stack jag hemifrån för att jag är så jävla trött på denna jävla familjen.. Så sen i söndags har jag sovit hos underbara snälla söta rara Ewwe & Jacob! :) Ni är änglar! Som låter mig sova hos er! :')
Jag har haft jätte kul med dom 2! :)
Igår tillexempel så dansade jag och Ewwe ZUMBA i 1 timme, och jag lovar er, man blir helt jävla slut av 20 minuter! :o
Men vi stog på oss & körde på! :) Det var jätte kul iaf :)
Sen har jag varit i skolan, vi har sminkat dags-makeup igår, & idag så gjorde vi clips-lockar & kammade håret vågigt, går typ inte förklara bättre än så haha!
Men det är la det som hänt! :)

Världens gulligaste kille som är en kompis till min kompis träffade jag på stationen idag, jag frågade om vi fick låna hans tändare och det fick vi, sen kom han ut & rökte med oss, sen frågade vi igen om tändare & han pratade bara engelska, så det va lite knepigt ;) men sen så ropade han på sin kompis & gav honom hans kort & så gick hans kompis ner, & sen kom han upp & då hade killen köpt en tändare till mig :')
Hur gulligt är inte det? Jag hade träffat honom en gång innan det :')
TACK SÅ MYCKET iaf :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela