mittlivsomblivandestylist

artondeiförstatvåtusentolv!

Publicerad 2012-01-18 18:26:25 i Allmänt

Jag är hemma från skolan & soc-möte! Jag är hur trött som helst, men nu ska jag dansa zumba! :)
Jag är lite tjockis idag, köpt chips, lite godis & en påse med cola brio ! :)
Men det dansar jag bort ska ni nog se!

Jag försov mig i morse, så jag kom till skolan vid 12 hihi! Åkte för sofies skull! :o
Men iaf, då gick vi & åt, sen hade vi svenska, dvs att vi satt & läste svenska bok :)
Jag ska igentligen läsa "jag saknar dig" men jag valde den för att slippa läsa (a)
Jag har sett filmen ;) så jag tänkte att jag läser ut den andra svenskaboken, från hösten (y)
"livet är en fest" heter den :) den är helt sjuk! :O
Men iaf, sen hade vi engelska, sen slutade vi :)
Jag tog bussen ner till stan, letade mig till den där grejjen där jag skulle ha soc-möte, & det gick bra! :)

När jag va påväg till stationen så gick jag förbi pizzerian/resturangen Harmonie, då träffade man på Bergan, Jocke & Becca! :)
Så jag va med dom i en timme, innan bussen hem gick, & nu är jag som ni kanske märker, HEMMA! :)

Ska lägga upp bild på mitt nymöblerade rum sen ;) hihihihi!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela