mittlivsomblivandestylist

åååååååh!!!!

Publicerad 2012-01-08 11:11:29 i Allmänt

ååååh va arg jag blir!!
Det finns så mycket som jag vill just nu!

Jag vill;
1. Färga mitt hår!
2. Fixa mina naglar!
3. Åka utomlands!
4. Gifta mig! hihihihihi (a)
5. Ha en bebis!!! :(
6. Börja skolan, så jag kan sluta, så jag kan börja jobba & flytta ihop med Emil!
7. Vinna 1 miljon eller hundra kanske!
8. Flytta hemifrån!
9. Ha min iPhone 4!!
10. Somna med Emils arm runt mig!!

& det där är inte ens en 5e del -.-
Men aja,
jag ska käka nu tror jag haha :)
vettifan vad :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2012-01-08 15:28:39

sv: det trodde inte jag heller faktiskt :D det är awesome :D:D <3

men när skulle ni komma hit till sandviken ? :´)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela