mittlivsomblivandestylist

Vaken & forever alone!....

Publicerad 2012-02-04 10:07:07 i Allmänt

Jag vaknade nyss, i går somnade jag runt 20.00.. & jag vaknade vid.. 9.30 i morse typ.
Är man helt foreveralone & inte har NÅGOT att göra så sover man bara..

Idag har jag och Emil 2 månader om någon vill veta :)
Emil, jag älskar dig! <3

Jag funderar på att gå och sova igen.. men jag orkar inte.. :o
Som sagt, jag & Emil har 2 månader idag & han är hemma, och jag är hemma.
Ingen av oss har pengar så vi kan träffas.. suck!
Jag ska nog käka lite.. :o
Inte ätit på typ 24 timmar, och mamma bara klagar! -.-
Så, nu ska jag käka , frågan är VAD!?

Men aja, jag hoppas att ni läser min blogg & att ni tycker den är intressant! :)
Kommenera gärna! :') <3
Men nu ska jag dra!
Peaceout!

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela