mittlivsomblivandestylist

Skype med Bella!

Publicerad 2012-02-27 02:45:00 i Allmänt

Sitter och skypar med Bella, och är hur trött som helst. Men wtf? Ger jag mig fan på att klara av att dygna, så klarar jag det! (:
Det är det som är så azum med att vara jag :) när jag ger mig fan på ngt, då gör jag det!

Men jaja, fixat modell tills i morgon nu iaf! Tur det. Orkar inte med allt jävla tjat och gnäll när man inte har modell. Det är faktiskt inte så jävla lätt att få tag på det! -.-
Men Bella ska vara min modell i morgon iaf! :) så det ska bli kul!! (:

Men känns som om jag skrivit jätte mycket nu, och då är det tråkigt att läsa, så bloggar mer sen!
//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Icaroz

Publicerad 2012-02-27 02:56:01

som sagt ingen clown lololololol :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela