mittlivsomblivandestylist

hemma, hundvakt, vill bara sova!

Publicerad 2012-02-12 18:55:45 i Allmänt

Har varit hemma ett tag nu,
Men när jag kom hem, så la jag mig i sängen och kollade på "heartbreak hotell".
Nu sitter jag & är "hundvakt" medans Mamma & Håkan duschar (y)

För första gången i mitt liv, tror jag att jag är bakfull, kanske! :o
Kan va för att jag inte ätit ngt varken före eller efter jag drack! :o
Men, jag mår illa & vill bara sova!

Senare blir det att ta ett fotbad & ansiktsmask,
Sen ska jag hoppa in i duschen!
Önskar i sånna här lägen att våran bastu fungerade.. ):
Men det gör den ju inte! ):

I morgon är det måndag, sen är det tisdag.
Tisdag = Alla ♥-dag
Jag har ångest, jag kommer vara helt forever alone! ):

" .. live the life you love,
love the life you live .. "


//jjenniferjj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela