mittlivsomblivandestylist

hemma hos acke & steker! :)

Publicerad 2012-02-11 15:09:57 i Allmänt

Idag har jag sprungit runt lite på stan med Acke och Izaac! (:
Blev lite fika och ett litet mini köp! (:

Jag & Acke satte oss på Thimons medans vi väntade på min bror Izaac. 
Blev en räkmacka och en Coca-cola för min del, medans Acke bara tog en Kaffe! :)

Vi satt där och snackade lite skit ett tag , men sen blev det långtråkigt, och jag blev röksugen.
Så, vi drog ut på stan :)
Vi kollade lite i affärer & tillslut hittade jag en sak på Lindex jag bara va tvungen att köpa asso! :o

Dom här snygga wb-pilotbrillorna!



Dom blev det iaf, & fyfan va snygg jag är i dom måste jag få erkänna asso! :o
Men senare blir det eventuellt att gå bort till Ewwe & Jacob med bror min! :)
& sitta där & snacka lite skit ett tag :)

Men nu ska jag vara lite social, jag har ju ett liv utanför bloggen oxå förstår ni! (;

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-02-11 15:18:53

Snygga! Händet ikväll? :)

Postat av: jenny [veckans blogg]

Publicerad 2012-02-11 17:00:49

hej! vill du bli veckans blogg? anmäl dig här, och för större chans att vinna så gilla min sida på facebook som finns i inlägget!



http://anderssonjennu.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela