mittlivsomblivandestylist

fuck my fucking life! :o

Publicerad 2012-02-12 12:53:45 i Allmänt

Jaha.. Då har man vaknat för en halvtimme-timme sen..
Somnade halv 6-6 igår.. och när jag vaknade i morse.. så upptäckte jag en INTE så trevlig sak!

Jahopp, nu sitter man och försöker få hit min älskade Ellie!
Acke sover! xD & jag sitter vid hans data,
igår va as kul, jag tar det senare.. nu vill jag bara komma till en sak..

Jo, det jag upptäckte.. det va att jag inte har en endaste jävla cigg jävel kvar ;o 
Acke bor typ... 7 km eller ngt från banken, så jag kan ta ut pengar, så jag kan köpa cigg! 
& det är INTE det jag känner för att göra såhär nu när jag precis vaknat.. ):

Men men.. om ngn har en cigg att bjuda på.. bara komma till runneryd! :D
Jag är här & jag är trött (y) 
Men nu ska jag verkligen ta på mig min charm och locka hit Ellie! (a)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Gabbi

Publicerad 2012-02-12 13:04:19

Hoppas du får en fin söndag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela