mittlivsomblivandestylist

Vad hände?

Publicerad 2012-04-15 12:23:34 i Allmänt

Det va fint väder när jag vaknade, men nej då! När jag går ut, då ska det försvinna -.-

Whatever, nu sitter jag ute och har ätit en yoghurt och rökt! :)
Jag hoppas att min älskling vaknar snart så han kan ringa mig :) <3

I morgon är det skola, i fredags hade jag EVK, ElevVårdsKonferans, och om jag kommer fem minuter försent nu på två veckor så skickar dom en varning till CSN! -.-
Men Ah, jag funderar ju på att hoppa av och flytta upp till Jocke iaf, trivs ju inte att bo här nere, bara massa skitsnack iaf. Trött på det!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film eller ngt i mobilen (y)
Men hadet bra, min blogg app har ju inte fungerat därför jag inte bloggat.

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Linn Ahlborg

Publicerad 2012-04-15 14:31:43

fin blogg verkligen, är allt bra med dig? :)

var gärna med i min helgens grymma tävling, som dagens blogg fast bättre, kram ♥



direktlänk till tävlingen; http://linnahlborg.blogg.se/2012/april/helgens-grymma.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela