mittlivsomblivandestylist

Saknaden är så stor.

Publicerad 2012-04-11 19:36:45 i Allmänt

Älsklingen åkte hem i morse... Och saknaden är så stor, komma hem och han är inte här? Den funkar inte..
När man har varit med varandra konstant i nästan en månad, då slår det fel i huvudet när han försvinner...

Idag blev jag hemskickad av min mattelärare, han tyckte jag hostade förjävligt, men men, nu ligger jag i sängen, min blogglust har försvunnit, har inget att blogga om typ.. Händer ju inget,
Ikväll är det grey's anatomy, men vet inte om jag orkar kolla. Kanske ska sova istället bara..

I morgon kväll ska jag iaf bowla, med assistansia, företaget jag är anlitad hos, som personlig assistent, åt mamma :)

Och ja, idag? Idag har jag varit hemma sen tre och läst min bok jag fick av farmor " jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" och lagt över låtar i min iPhone! :)

//jjenniferjj

Kommentarer

Postat av: Joakim

Publicerad 2012-04-11 23:17:05

jag älskar dig min vackra duva! jag kan inte beskriva med ord hur jävla myckat jag sankar dig.. hoppas du kan somna iaf.. älskar dig med hala mitt hjärta! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela