mittlivsomblivandestylist

fortfarande vaken!

Publicerad 2012-04-16 04:50:21 i Allmänt

sitter fortfarande vaken, men har bara kollat på ett avsnitt av vampire diaries!
Har snackat med Robin hela natten, han är hur rolig som helst att prata med! :o
Vi har nog pratat om allt från.. allt och inget :o

Jag saknar Jocke, och snart ska jag duscha, och Robin borde sova snart :o
Men aja, jag har druckit kaffe, och mamma sitter uppe nu och spelar på sin iPhone hahah!
NÖRDEN SJÄLV ÄR HON! :)

Idag är det måndag, dvs teori & praktiskt,
vi ska ha Emma i eftermiddag, dvs hudvård, smink osv :)
Ska få nya sminkset, kommer upp bild på det sen! :)

men nu ska jag snacka klart med Robin, sen ska han få sova, sen ska jag duscha, sätta på kaffe och chilla med livet fan! :D

//jjenniferjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela