mittlivsomblivandestylist

vill bara skriva av mig lite.

Publicerad 2011-11-30 01:09:09 i Allmänt

Som rubriken säger, vill jag bara skriva av mig lite.
Den här dagen har inte varit på toppen av min lista precis.

Vad ska man göra när två personer säger olika saker?
Man kan ju inte veta vem som talar sanning och vem som ljuger?
Jag tror ju inte att det stämmer, för personen det handlar om verkar verkligen inte va sån.
Men tänk om det är sant?
Då kommer jag såra mig själv genom att ha trott att det inte va sant.
Dessutom,
den tjej som kallat sig själv för min syster,
hon har gått mig bakom ryggen, snackat en jävla massa skit.
Jag är trött på sånt,
Någon som läser min blogg som älskar falska människor?
Tror inte det, kanske bruden som gick bakom min rygg.
Men dock vet jag att hon hatar falska människor,
så jag fattar inte varför hon är lika dan själv? 
Då borde hon hata sig själv.

Om jag ska va ärlig, så bara väntade jag på att jag skulle få reda på att hon snackat skit om mig.
& inte bara snackat skit, utan dessutom försökt få min kompis att släppa kontakten med mig?
Hur moget är det? Jag tycker inte det är moget för fem öre. Det är så patetiskt, & jag vet att hon läser min blogg,
så när hon läst detta, kommer hon säkert kommentera en massa, och hota med att komma och slå mig för att "jag" är "falsk" osv.
Att jag ljuger och så vidare. Alla i vaggeryds län verkar vara exakt likadana. Jag hatar hålhelvetet.
Jag är glad över att jag inte bor där längre.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Jag va ju på julbord innan, det va kul, men blev så mätt så jag mådde illa,
min förkylning blir bara värre & värre. 
& just nu, är jag emo och vill bara bort från allt.
Tjaråh!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela