mittlivsomblivandestylist

tröttsomfanmenfårintesova.se

Publicerad 2011-11-15 03:54:33 i Allmänt

Nu sitter jag här och bloggar, och klockan närmar sig 04.00.
Jag är skittrött, men med tanke på vissa omständigheter som jag uppenbarligen gillade,
så är jag vaken än.

Jag har pratat med Emil i telefon i nästan 3 timmar inatt haha,
och snackat med Jonas och Natacha på msn i 4 timmar typ.
jag är svin trött.

Detta kommer bli ett väldigt omoget inlägg, med tanke på att jag är trött! :)
Men ni tål nog det ;)
Undra hur många det är och vilka det är som faktiskt kommer läsa det här :o
Emil tvingar jag ju att läsa min blogg, men han gör det nog lite frivilligt innerst inne,
för om man verkligen inte vill ngt, så gör man det ju inte :)
Men alla andra,
Vilka är det som läser min blogg, jag kan ju se ungefär hur många, men ah :P

Skitsamma, snackar bara skit nu,
godnatt, nu ska jag skriva med alla söta på min msn!

ps. det finns ingen hemsida som heter : www.trottsomfanmenfarintesova.se
tro mig, jag va tvungen att testa :$

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela