mittlivsomblivandestylist

trordetbliren"vakenhelanattennatt"..

Publicerad 2011-11-09 23:53:51 i Allmänt

Yess, som rubriken säger, jag tror det blir en "vara vaken hela natten natt".

Jag är trött, men vet inte, känns som en natt där jag inte kommer somna om jag inte gråter mig till sömns. Och det är jag inte sugen på. 


Än så länge har jag bara lyssnat på depp musik, :(

http://www.youtube.com/watch?v=zxBqH4feS54&feature=related

tillexempel. 

Jag bryr mig om dig, det gör jag verkligen. 

Förlåt. :(


I morgon är det spamanikyr. :)
Modellpass. Får se om ssandrahelander kommer så jag har en modell.. 

Det märker vi. 

Hoppas på det för jag saknar mig bejb! :) 

Jag älskar dig min underbara syster, 

tack för att du inte blir arg på mig för mitt halv/hel idiotiska val. 
Men du vet hur jag är. Thats just to accept. 

Jag älskar verkligen dig.! 

Nu ska jag lyssna på mer depp musik och kolla om ngn ska vara vaken hela natten och hålla mig sällskap, 

och kanske äta rästen av alla 34 skumtomtar jag har så jag spyr! :) 

usch, så jävla trött på skumtomtar nu asso! 



Ibland saknar jag 9:an! 


//puss jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela