mittlivsomblivandestylist

ska nog testa lite nya stuff!

Publicerad 2011-11-24 13:02:57 i Allmänt

Jag funderar på om jag ska testa lite nya sminkningar!
Ifall det blir så så kommer det bilder senare :)
Men nu ska jag värma mig :$

Fan va kallt det är!
Jag fryser, men jag ska nog köra på sminket iaf ;)
Jag älskar ju att sminka mig, så varför inte?
Nu när jag ändå är hemma från skolan och inte har ngt & göra.

Asso i natt när jag va vaken, skickade Bella (Gabriella) massa gamla bilder :o
Så jag bjuder på lite gamla bilder på mig ;)
dom är säkert 2 år gamla :o



detta var från Mammas födelsedag haha :)
januari 09, gud vad man har förändrats sen dess :)



Detta är en bild sen sommaren 09,
jag var i urshult med Bella :)
vi hade jätte kul, och det var jätte mysigt!
Många fina bilder därifrån!



hahaha! Asso detta kommer jag nog aldrig att glömma!
Jag och Bella kastade pil, och som ni ser så är det mellanrum mellan plankorna, och pilen åkte ner där,
och jag hade panik, så jag satt med en sax med magnettejp på och försökte få upp den (y)



Här sitter jag med en kniv och skär i plankorna för att få ett större mellanrum så jag kunde få upp pilen (y)
Tillslut lyckades jag och hade världens happyface!



HAHA VILKA MINNEN SEN -10
men det va det jag har och erbjuda just nu :)
Havefun, and glöm inte att slänga in en kommentar! :)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: din stalker! :*

Publicerad 2011-11-24 13:06:35

Hejsan, du är otroligt fin, ville bara att du skulle veta det.

Och jag tycker INTE att du ska lägga ner bloggen,

jag följer din blogg och jag kan inte sluta läsa!

Så vad du än gör, sluta inte blogga!

Puss Din beundrare :*

Postat av: Icaroz

Publicerad 2011-11-25 17:34:20

Haha älskar mitten bilden när boopis kollar på va fan du håller på med och du bara typ "aah men gör det själv dåh.." (blicken säger det) ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela