mittlivsomblivandestylist

puss

Publicerad 2011-11-14 23:54:07 i Allmänt

förlåt älskade blogg, jag somnade innan, efter förra inlägget, så därför jag inte bloggat.
min bejb Emil sover :(
så jag har inget att göra typ..

Sitter och skriver med Natacha och Jonas på msn,
Natacha är så jävla dryg hahah! :)
Jag är svintrött, men hon väckte mig innan , genom att spamma på msn,
så .. :(
Men det gör inget, för pga det, fick jag en cigg av mamma (y'

Jag skulle inte haft ngn Hantverk i morgon, utan börjat klockan 5 i 2, men nu ändrade min lärare sig,
så nu börjar jag halv 11.
Jag har skickat ett hat mejl till henne :$
Helt seriöst :$

Nu ska jag nog smsa emil och se ifall han har lust att vakna :)
så bloggar kanske senare!

//puss jj

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2011-11-15 04:04:26

amen sooov istället du har ju skola i morrn <33 (natacha oo de e ja som e din bejbih<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela