mittlivsomblivandestylist

ohyeah!

Publicerad 2011-11-13 22:11:10 i Allmänt

Nu var joggningen avklarad oxå! 
Hann inte lägga upp bild på hur jag såg ut innan jag stack ut, så det kommer nu :)



Den får duga, min kamera är ju sönder, så..
eller ah, skärmen, så man ser ju inga bilder när man tar dom eller något :(
Suger rätt hårt!
Nu ska jag göra mina 50 sit-ups,
sen är jag klar för dagen,
eller jag ska vika in kläderna i en av mina garderober, vet dock inte vilken av dom :)

bloggar sen! :)
Nej juste fan!
Detta får bli ett långt inlägg.. Jag vill bara säga att jag & pappa bråkar ju, men jag älskar honom iaf. Därför gjorde jag detta innan, med tanke på att han klickade mig när jag ringde, för att fira honom på farsdag!



Det är ett jättegammalt foto på mig och min pappa, säkert fem år sedan. Det vill säga när jag va 10 eller något.
Vi satt på vrigstadvärdhus och hade julbord :) Saknar den tiden. Allt var så mycket lättare då.
Den här bilden har suttit på min dörr inne på mitt rum sålänge jag minns. & först nu har jag tagit ner den för att kunna tända ljus till.
Ett vanilj och ett rödafrukt doftljus.
Jag älskar dig pappa och kommer alltid att göra!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela