mittlivsomblivandestylist

nyfixade naglar! YESS

Publicerad 2011-11-17 17:35:08 i Allmänt

Nu har jag kommit hem efter en seg dag i skolan.
Jag skippade Historian idag med, för att jag hatar historia, gick bara på hantverken!

Idag på Hantverken hade vi teori i en timme typ, suger!
SEN fick vi göra enkel manikyr på varandra! :)
jag som ääälskar fransk manikyr fick självklart det! 
Vad tycker ni om fransk manikyr?
Jag satte dit lite fina stenar efter oxå, för att "piffa" till det lite extra!
Här får ni bild på 4 fingrar av fem ;) (satte bara stenar på lillfingret & tummen)



Förlåt för suddig mobilbild, men ah ;)
snyggt som satan! :D

Fast på andra handen har jag rosa ;)
skulle haft det på båda egentligen, men sen upptäckte jag att dom va slut.. så fick ta blåa på andra :P
Nu ska jag väcka min emil och ringa honom! :)
Ha det bra bitches! <3

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela