mittlivsomblivandestylist

nu är jag klar!

Publicerad 2011-11-14 00:30:37 i Allmänt

Nu har jag slängt in det sista i torktumlaren för idag!
Jag har duschat, och vikt en jävla massa kläder! :*
Och nu har jag dessutom gjort mina 50 sit-ups jag lovade att jag skulle göra idag! :)

Nu sitter jag i sängen under mitt täcke och skriver med söta Emil Andersson! :)
Jag ska snart sova, ska ju upp vid 6 i morgon eller ah, senast 7 ;)
Jag tror inte jag bloggar något mer efter detta om det inte blir ett kort senare! :)

Du är så jävla fin, du gör mig glad! 
Du är helt enkelt underbar,
när jag pratar med dig är det som om jag lever i en film.
Allt är helt fantastiskt! <3

I morgon har jag bara teori, det vill säga :
Historia, matematik, svenska, engelska & material oh miljö & möjligtvis klassträff :)
Hatar måndagar och onsdagar. :(

Nu ska jag inte skriva mer :*
När får ni en fucking azum bild som är jätte gammal! ;)



//puss jj

Kommentarer

Postat av: emilhihi

Publicerad 2011-11-14 00:33:57

du är fucking söt och underbar (a) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela