mittlivsomblivandestylist

hahahaha! Glömde!

Publicerad 2011-11-23 23:40:22 i Allmänt

Haha glöme att jag skulle lägga upp bild på mina naglar
Men det kommer nu då.
Jag är trött på sånt här.

Asso seriöst, bestäm er, antingen vill ni eller inte,
inget fram och tillbaka,
jag orkar inte det!.

Här har ni mina naglar, jag hade inget att göra, så det blev lite flumm i speglen innan jag duschade (y)



Vänsterhanden, som alltid blir bäst ;)



& så har vi ju högerhanden som alltid fuckar sig ! :)
SÅ, va tycker ni?
Min mamma tycker inte det va snyggt, för att hon tycker det ser ut som om man har smuts under naglarna,
men det tycker jag inte!
för man ser verkligen skillna på smuts och nagellack!

Släng in en kommentar,
är ni i närheten av nässjö eller jkpg ngn dag, hör av er så kan jag kanske fixa just dina naglar på ngt snyggt sätt?
höhö :)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: J:)

Publicerad 2011-11-24 00:21:30

jag är i närheten av jkpg varje dag, så mina naglar kan du få fixa när du vill:D så kan jag också få smuts under naglarna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela