mittlivsomblivandestylist

f.ö.r.l.å.t

Publicerad 2011-11-06 19:06:35 i Allmänt

Förlåt för att jag inte bloggat ngt idag, men somnade vid 9-halv10 i morse så vaknade kanske vid tre. På efter middagen.

Jag har inte orkar någonting idag.

så det vill säga bloggandet oxå.

ännu en gång, förlåt!

 

När jag vaknade gick jag ner och rökte, mamma väckte mig.

hon sa att om jag inte gick upp skulle hon ta mina cigg. så hade inget val. 

Sen gick jag upp på mitt rum igen och kollade film. 

Jag har bara legat i min säng hela dagen. Enda gången jag gått ner, det har varit för att röka eller äta. 

eller ah, gick ner och åt nyss, middag. 

första målet på dagen jippie. INGEN aptit. 

Känns som om jag bara klagar nu. 

Detta får vara mitt klagoinlägg då (Y) 


Du bruden. Är så trött på att du lägger dig i. 
Skaffa dig ett eget liv istället för att leva i andras! :)


Nu ska jag kolla film! 

/puss jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela