mittlivsomblivandestylist

dreamhack igår, fuckyeah!

Publicerad 2011-11-27 22:11:55 i Allmänt

Igår va jag ju på dreamhack som ni vet!
& jag lovar, det va värt varenda öre!

Jag då, som stör mig på killar som bara nördar fucking spel..
Men nu, asso, jag tror jag är kär i DH :o
All musik, alla människor, allt :o
Allt jävla dansande och shit, det är bara helt fantastiskt :')

Jag är verkligen kär :')
Bilder från igår då!



Joel då, en av dom skönaste killarna på dreamhack!



Mina 2 underbara band!



Counter-strike tävling! :)







Vem älskar inte suddiga mobilbilder? ;)
hahaah dessutom va det as varmt, och jag hade varken ätit eller druckit ngt på hela dagen, så jag va rätt skakig (Y)

Min nya tattuering! ;)



Sitter så fint på min tutte så (Y)
haha, nej detta blev många bilder, så jag ska inte skriva mer nu än att jag är trött på allt just nu,
tur att jag har min blogg...

//puss jj


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela