mittlivsomblivandestylist

bästa dagen i mitt liv fan!

Publicerad 2011-11-28 23:29:54 i Allmänt

Jag fick precis reda på att Emil fått pengar,
så han kommer till mig i veckan!

Jag la upp en text på facebook, dvs denna: "Du har exakt 69 sekunder att lägga till denna på din status, så i morgon kommer det att hända nått som du har länge väntat på ♥"
Det va jag upp igår,
och vad händer idag?
Jo jag får reda på att Emil fått pengar, så han kommer i veckan!
Trodde aldrig att det skulle fungera, men wtf! 
Det bara poff! Så fick jag reda på det!
Jag är så nervör så jag mår illa nu! höhö :3

I morgon:
Skola, som vanligt,
vi har hantverk, och jag börjar vid halv 11 :)
Så jag har sovmorgon! :)
Och efter hantverken så har jag svenska och engelska :)
Men det blir nog bra!

Inatt:
Jag ska va uppe och städa mitt rum hela natten, så det är lite städat tills Emil kommer! :)
Det kanju inte se ut som det gör nu, när han kommer haha!
DET om ngt skulle vara pinsamt :o
Men nu ska jag prata vidare i skype med Emil och hans bror Ante :)

Bjuder på en bild kanske!


Det är jag när jag va liten!
Visst va jag söt? ;)
haha !

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela