mittlivsomblivandestylist

Varje fredag är det helg!

Publicerad 2011-12-09 20:24:45 i Allmänt

Nu är det äntligen fredag, dvs HELG!
& Jag är så skoltrött...

Denna veckan har varit så jävla jobbig. :o
Jag har verkligen blivit skoltrött ha-ha.
Men jag har lovat Emil att sköta mig... </3
Idag hade vi Matte & Hantverksteknik.

Matten:
Vi skulle jobba igrupp & den som gjorde bäst och mest skulle vinna en skumtomtepåse, men det blir till nästa lektion tror jag. För idag fick ingen den iaf :o Men jag va inte med (a) Jag skulle varit i en grupp med :
Sofie, Sarah, Madde & Oscar, men jag fattade ju inget för att jag inte hade varit med på.. 2 veckor? :o
Så jag fick en "privatlektion" med min lärare Sia ! ;)
Så nu fattar jag :P

Hantverkstekniken:
Först va vi i datasalen, vi skulle googla/ta fram en blogg/hemsida som visar lite hur man kan "sälja" sig själv osv,
Det vill säga en slags portfolio typ :)
Fast jag skrev med Emil på Facebook ett tag hihi!
Men sen efter en stund ville min klassföreståndare (som vi har i den lektionen) prata med mig, så vi gick ut,
& jag lovar, har aldrig sett henne så arg som jag gjorde henne då HAHA! Bara för att jag inte vill att hon ska bry sig ;s Det bestämmer väl jag?
Men whatever! Sen "redovisade" vi om vilken sida vi hade valt osv.

Sen slutade vi & jag åkte hem till min Emil! :) <3
Detta va min skoldag!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela