mittlivsomblivandestylist

Svar på TAL!

Publicerad 2011-12-23 17:09:17 i Allmänt



För dig som är anonym kan jag ju svara såhär:
Du är anonym, varför skulle jag svara på din fråga?
Men med tanke på att det är julafton i morgon får du svaret som julklapp.
Jag väger ungefär 58kg :)

Som svar på din fråga Calle:
Min msn är : [email protected]
Men jag kan tillägga att om du bara spammar mig med att du vill ha naken bilder osv, så kommer jag ta bort dig :) 

till dig som är den andra som är anonym svarar jag:
Jag ser mig själv som väldigt ansvarsfull. Man blir det när ens pappa slänger ut än när man går i 8an,
Så jag är ansvarsfull. Funderar oftast igenom mina handlingar & tar ansvar när det gäller det mesta! :)

Thsa, jag ska vara helt ärlig nu :)
Jag va inne på www.kamrat.com bara för att spilla lite tid, sen såg jag att det va en inne som la upp ett live, där det stod något liknande " Någon snygg social?" Så jag kollade, & killen såg riktigt bra ut, så jag skrev till honom "med dig kan jag va social ;)". Så det slutade med att Jag och han började skriva på kamrat lite mer, sen msn, sen sms, sen började i snacka i telefon :) Det ena ledde till det andra & nu sitter jag här och skriver storyn som förändrade mitt liv :)

Du som antagligen är tillräckligt omogen för att ställa en idiotisk fråga & inte våga visa vem du är utan visar som "._." :
Nej, jag är inte fjortis, jag har stil, en klädstil, ett liv. Fjortis är ett beteende, ett sätt att bete sig, osv. & oavsett ifall jag hade varit fjortis eller inte så hade jag varit bättre än dig :)

Svar på dig som är anonym nr3:
Jag bråkar inte med alla på skolan, jag säger det jag tycker till idioter som är uppkäftiga, jag är en ärlig person, det jag vill ha sagt, det säger jag. Live with it. Du har inte heller tillräckligt med stake för att isa vem du är antagligen pga att vi går på samma skola & jag har något emot dig :)
Så ha det bra. nu vet du.

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR KÄRA BLOGGLÄSARE! :)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: thsa

Publicerad 2011-12-26 22:27:22

hihi vad gulligt, tkr jag i alla fall, låter lite som mig och christian fast vi träffade då samma dag ! håll hårt i emil nuu ! :) han är glad för att han har dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela