mittlivsomblivandestylist

nu ska jag fixa naglarna, brist på annat.

Publicerad 2011-12-01 02:08:20 i Allmänt

Nu ska jag fixa mina naglar,
Kommer bild sen, men det blir mobilbild, så den kommer ju va suddig (y)

I brist på annat ska jag fixa mina naglar,
det är ju roligt iaf!
Försöker få emil att ringa mig, för jag måste verkligen få svar på en fråga!
Men han speeeelar ju (ovanligt?nej) så får se när han kan ringa..
Men som sagt, kommer bild på mina naglar sen, om dom blir okey!

Har pratat med Bato & Jonas, & jag svär på gud, dom är så jävla gulliga! 
Dom 2 visar vad äkta vänskap & kärlek är!
Ni ä dom gulligaste på planeten fan! <3

Vet inte riktigt vad jag ska göra bara :o
Men det märker ni,
tjaråh!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela