mittlivsomblivandestylist

internetet fungerade inte..

Publicerad 2011-12-19 19:37:25 i Allmänt

Har inte bloggat på ett tag nu,
Pga att internetet pajjade, så vi fick beställa ett nytt modem eller ngt. :o

Nu vet ni iallafall att jag lever,
& nu tänkte jag berätta att Emil har åkt hem.
Idag.
Så jag va inte i skolan idag, för att kunna säga hejdå på stationen :/
Kommer sakna honom så in i helvete, men vad ska man göra?
Jo fixa pengar så jag kan åka till honom :)

Men anyway, Im back in bloggandet igen & kommer blogga som fan!
När jag kan, orkar & har tid :)
Men hur som hellst,
Tänkte bjuda på min & Emils första "puss-bild" ;)



There you go!

Nu ska jag checka Chuck & sova (Y)
eller nej, tror jag ska tanka filmen "Kyss mig"
Såg den på Hemmakväll på vägen hem innan, & jag som är ett romantik-freak,
MÅSTE ju se den ;)

Så det blir det!
Nu ska jag ner & hämta mina chips, även om jag är illamående mätt sen kinamaten! :)

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela