mittlivsomblivandestylist

internetet fuckade igår!

Publicerad 2011-12-06 08:30:21 i Allmänt

Igår ville innte internetet fungera,
så jag kunde inte blogga! :o

Nu fungerar det igen, och jag håller på att fixa mig inför skolan!
09.15 går bussen!

Emil sitter & idiotstämplar mig :(
& han ska inte med mig till stan idag! :o
emot ska ligga hemma i min säng när jag får gå runt i stan! :o

Nu ska jag fixa klart mig, & emil får vänta med att kolla film tills jag åkt, för jag ska fan lyssna på musik! ;o
Idag har vi hvt! Det är azum! :o

Nu ska jag sminka mig, sen ska jag ta diskussionen men Emil om att han ska följa med mig till bussen sen :)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Publicerad 2011-12-06 10:42:27

Hej Jennifer! Du har nämligen vunnit en almanacka i min blogg som du deltog i att vara med, under dagen kommer du få ett mail till din mailadress som du gav

( [email protected] ) Håll ögonen öppna! MVH Linnea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela