mittlivsomblivandestylist

Godmorgon kära bloggläsare!

Publicerad 2011-12-12 15:20:46 i Allmänt

Nu är man ganska pigg.
Vaknade vid 14.00 ungefär :o

Som ni vet så är det måndag,
Men med tanke på att jag va uppe hela natten & skrev min svenska fördjupning,
Så somnade jag som en klubbad säl runt 5-6 så..
Jag försov mig & kom inte iväg :)

Men aja, jag har ju iaf gjort svenskan! :)
Halva..
Nu ska jag snart ner & göra utbakade flätor på min kära Mamma!
Kanske kan ta en bild eller 2 om dom duger.
Men det märker vi! :)

Ha det bäst & glöm inte att slänga in en kommentar, det är inte så jobbigt ;)

//puss jj

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-12-12 17:41:29

hej ! :) jag tycker din blogg är så bra !! :)) men skulle vilja veta mer om dig och ditt liv. mer hur du är som person ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela