mittlivsomblivandestylist

En vecka kvar nu!

Publicerad 2011-12-01 06:38:49 i Allmänt

Om en vecka händer det!
Då jävlar!!

I morgon är det fredag & då jävlar!
Jag längtar såååå mkt!
Det går inte beskriva med ord!!

Dock så har jag utvecklingssamtal i morgon.
Det är väl inte lika kul.. Dom kommer klaga på min höra frånvaro, osv.
Men wtf, jag är tjej, jag har lika mkt problem som Gud får böner!
Mycket problem = mindre ork!
Mindre ork = ingen skola! :o

Det stämmer ju? Eller vad tycker ni?
Om det blir för mycket för er? Går ni på alla lektioner då och ger allt ni har?
Det går inte. Då finns det mycket annat att tänka på, så går inte att koncentrera sig?

Varje gång jag blundar, så är det dig jag ser!

Nu ska jag nog sova en sväng?
Sover man inte om nätterna så blir det på dagarna! Jävla förkylning!
Men hadet bra alla gulliga bloggläsare!

//puss jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela